Väikeste Kinkekottide hulgimüük
0 mini-cart
 0.00

Ostukorvis ei ole tooteid.

menu

Kategooriad

FAQ

FAQ

Tellimuse tühistamine või muutmine

Kui tekib vajadus tellimust muuta või tühistada, siis palun võta ühendust  kasutajatoega. Tühistada saab ainult juhul kui ei ole alustatud tellimuse töötlemisega. Klienditoega saad ühendust telefon, faxi, emaili või chati teel. Kontakt leheküljelt leiad infot kuidas saada ühendust Shingyoga. Kui sul on mingeid küsimusi seoses kinkekottide tellimusega Shingyolt, või klikkida siia: contact page kust leiad info, et kuidas meiega ühendust saada.

Millal minu kinkekotid kohale jõuavad?

Sa leiad oodatava kohaletoimetamise kuupäeva kinnituselt, mille saatsime sinu emaili aadressile. Võid selle kirja samuti leida kui logid sisse oma Organzabagswholesale.co.uk kontole ja vaatad ‘Tarneolek’.

Kas ma saan jälgida ja jälitada oma tellimust?

Meie hoiame sind e-maili teel kursis paki jälitamis infoga. Kui pakk on saadetud tavapostiga, siis kahjuks seda jälitamis võimalust ei ole.

Mis minu tellimusest saab kui ma ei ole selle saabumisel kodus või kontoris?

Sinu kinkekotid toimetatakse sinuni postipakiga. Sinu kotid saadetakse kõrvalolevasse kontorisse või tuuakse uuesti järgmisel päeval. Mõlemal juhul jäetakse sinu postkasti teade.

Kas võin tellida kinkekotid teisele aadressile?

Igat tellimust võib lasta saata sinna kuhu soovid. Seda saab korraldada kui oled tellimuse vormistamise 2. punkti juures: Täida andmed. Siit saad valida ja trükkida sisse teise aadressi kuhu soovid, et pakk saadetakse.

Kuivõrd kaitstud on minu isikuandmed?

 

Meil on olemas asjakohased tehnilised- ja turvameetmed, et vältida volitamata või ebaseaduslikku juurdepääsu teie teabele või selle juhuslikku kadumist või kahjustamist. Kui me kogume teie andmeid saidil, siis sinu isikuandmed laetakse kaitstud serverile. Meie serverites on kasutusel tulemüürid. Kui me kogume maksekaartide andmeid elektrooniliselt, kasutame krüptimist, kasutades Secure Socket Layer (SSL) kodeerimist. Kuigi me ei suuda tagada 100% turvalisust, muudab see kood teie detailide dekrüpteerimise keeruliseks. Tungivalt soovitame mitte saata täieliku krediit- või deebetkaardi andmeid mitte krüpteeritud kujul elektroonilises suhtluses.  Me kasutame erinevaid turvameetmeid, et hoida teie isikuandmeid kaitstuna. Meie turvameetmed  nõuavad mõnikord seda et vahel küsime isiku tõendamist enne kui anname mingit informatsiooni. Teie vastutate oma parooli ja arvuti eest, et kellegil volitamata isikul ei oleks juurdepääsu teie andmetele. 

Maksmine

Maksevõimalused

Maksevõimalused Shingyolt tellides on erinevaid.  Makstes otse veebisaidilt, saaadame tellimuse kohe teele. Kui valid teistsuguse maksevõimaluse, siis saadame paki teele peale raha laekumist.

Paypal

Mis on PayPal?
Kasutades PayPali võid maksta kas oma pangakontoga või krediitkaardiga. Selleks peab sinul olema Paypali konto.

PayPali eelised:

  • PayPal garanteerib 100% turvalisust kasutades väga arenenud tehnikat.
  • PayPali  “varaline riskmudel” kaitseb sinu krediitkaardi makseid ebatavalist tegevust jälgides.
  • PayPal’i tehnoloogia hindab tehinguid, et kohe ära tabada mingisuguseid pettustehinguid;
  • PayPal’i unikaalne ja patenteeritud meetod krediitkaardi omaniku identifitseerimiseks annab PayPali kasutajale lisa turvalistunde.;
  • PayPal kasutab teie teabe kodeerimiseks ja kaitsmiseks võimsaid krüpteerimismeetodeid.

Pangaülekanded

Mõte on lihtne: Ostja kannab raha üle müüja pangakontole.

Mida ma vajan ostjana, et sooritada pangaülekanne?
Pangakontot ja võimalust sooritada ülekanne (elektrooniliselt või panka minnes). Kui oled oma tellimuse vormistanud, saadame sulle mõne minuti jooksul emaili kust leiad makseinfo. Kohe kui makse on meile laekunud, saadame tellimuse teele.

Mida pangaülekanne maksab?
Ülekande maksumus on vastavalt pangale erinev aga tihti saab seda teha tasuta.

Krediitkaardimakse

Krediitkaardi maksemeetod on maksevõimalus kus ostja annab loa krediitkaardi firmale liigutada tema raha tema kontolt krediitkaardi firma kaudu. Sellise tehingu tegemiseks peab kaardiomanik end identifitseerima. Seda saab teha Paymill kaudu.

Mida ma vajan ostjana, et sooritada ost krediitkaardiga?
Muidugi vajad sa kehtivat krediitkaarti.

Mida krediitkaardimakse maksab?
See on tasuta.

Kuidas Paymill tegutseb sinu krediitkaardi maksega?
Kui sa valid Shingyos selle maksevõimaluse, siis sind automaatselt suunatakse Paymill lehele. Siia saad kirjutada krediitkaardi- ja kontrollnumbri. Paymill identifitseerib su krediitkaardi ja seejärel debiteeritakse see summa krediitkaardi firma kaudu.

 

 

Arve

Peale seda kui oleme sinu paki teele saatnud, saadame sinu e-maili peale ka arve. Arve saate samal päeval kui tellimuse  on tehtud enne 12.00. Pakk saadetakse teele ka samal päeval, va nädalavahetustel.  Palun vaata ka oma rämpspostkasti veendumaks et meie saadetud e-mail ei ole sinna sattunud.

KM

Hinnad meie veebisaidil ei sisalda KM(Käibemaksu).

Kui sinu ettevõte paikneb Suurbritannias ja sinul on kehtiv käibemaksukohustustlasena registreerimis number, palun sisesta see lehele mille leiad alt ja seejärel saad osta KM 0 %ga. Me saame pakkuda seda võimalust maksta ilma käibemaksuta kuna meie peakontor asub Hollandis. Kui sinul ei ole kehtivat EU käibemaksukohustuslase registreerimis numbrit, siis standard KM on 20% ja see lisatakse sinu ostu lõppsummale.

Käibemaksukohustuslasena registreerimise numbri leiad siit:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html

Tarne

Kohaletoimetamine

Kõik Shingyo kotid saadetakse usaldusväärse ja professionaalse transpordi firmaga nagu DPD ja GLS. Hoiame sind emaili teel kursis oma tellimuse seisuga.

Pakume tasuta tarnet tellimustele mlle summa ületab 100 euri.

Kui sinul peaks tekkima küsimusi Shingyo eri tarne võimaluste kohta või on mingeid muid küsimusi, siis võta meiega ühendust klikkides siia contact page.

Kui kaua kulub tellimuse kättesaamiseks?

Kui vormistad tellimuse meie juures enne kella 12.00, siis hakkame tellimusega tegelema samal päeval. Tarneaeg on Euroopa siseselt üldiselt 3-5 päeva. Olenevalt asukohast võib tarne venida natuke pikemaks.

Tellimus

Tellimismenetlus

Kuidas tellida kotte meie veebisaidilt?
Leia kott ja järgi juhendeid samm haaval. Kui oled kõik vajaliku teinud, siis kotid automaatselt lähevad ostukorvi.  Kui oled täitnud isikuandmed ja kohaletoimetamise aadressi, jõuad makse ekraanini. Siin saad sa nüüd valida maksevõimaluse ja sooritada ülekande. Seejärel on tellimus vormistatud ja kinnitusmeil saadetakse su meiliaadressi peale. Tundlikud andmed kliendi ja veebisaidi vahel nagu login, registreerimine, toimub alati krüpteeritud kujul.

Kinnitusmeil

Kui sa ei ole saanud kinnitusmeili poole tunni  jooksul peale tellimuse vormistamist, palun võta ühendust kasutajatoega. Palun kontrolli ka oma Rämpsposti/Junkmail veendumaks et meil ei ole sinna sattunud.

On oluline, et loeksid kinnitusmeili hoolsalt läbi. See sisaldab infot mille oled saatnud Shingyole. Tellimus töödeldakse sellesama info põhjal, seetõttu peab info klappima.  Kui midagi on valesti, palun võta koheselt ühendust kasutajatoega.

Tellimuse tühistamine või muutmine

Kui tekib vajadus tellimust muuta või tühistada, siis palun võta ühendust  kasutajatoega. Tühistada saab ainult juhul kui ei ole alustatud tellimuse töötlemisega. Klienditoega saad ühendust telefon, faxi, emaili või chati teel. Kontakt leheküljelt leiad infot kuidas saada ühendust Shingyoga. Kui sul on mingeid küsimusi seoses kinkekottide tellimusega Shingyolt, või klikkida siia: contact page kust leiad info, et kuidas meiega ühendust saada.

Tagastamine ja Tagastus

Meile on oluline, et sa oled rahul oma ostuga Shingyost. Kui sa ei ole täienisti rahul võid sa tagastada toote 14 päeva jooksul. Peale seda kui oleme kätte saanud toote mitte kasutad kujul originaalpakendis(võimaluse korral), tagastame kogu summa samale kontole kust makse sooritati.

Võid tagastada ükskõik mis toote kui see on müügikorras. Me küsimusi ei esita.

Nõuame et taganemisavaldus saadetakse meili teel.

Kirjuta meile  info[@]organzabagswholesale.co.uk kirjutades oma tellimisnumbri, ostu kuupäeva ja mainides kuidas soovid toote tagastada.

Saada toode meile postiga. Palun pane tähele, et  Shingyo ei paku ettemakstud tagastamis postiteenust. Klient peab ise maksma tagastamise eest.

Me maksame ise standard postiga tagastamise eest kui:

  • said vale toote või
  • said kahjustatud toote

Tagastusaadress:

Shingyo
Elzepas 88
6662 XB Elst
The Netherlands

(Palun veenduge, et saate kindlustuskaitse toote täielikus väärtuses, sest me ei vastuta transiidi käigus tekkinud kaotuste või kahjude eest).

Tagastamine

Tagastamine ja Tagastus

Meile on oluline, et sa oled rahul oma ostuga Shingyost. Kui sa ei ole täienisti rahul võid sa tagastada toote 14 päeva jooksul. Peale seda kui oleme kätte saanud toote mitte kasutad kujul originaalpakendis(võimaluse korral), tagastame kogu summa samale kontole kust makse sooritati.

Võid tagastada ükskõik mis toote kui see on müügikorras. Me küsimusi ei esita.

Nõuame et taganemisavaldus saadetakse meili teel.

Kirjuta meile  info[@]organzabagswholesale.co.uk kirjutades oma tellimisnumbri, ostu kuupäeva ja mainides kuidas soovid toote tagastada.

Saada toode meile postiga. Palun pane tähele, et  Shingyo ei paku ettemakstud tagastamis postiteenust. Klient peab ise maksma tagastamise eest.

Me maksame ise standard postiga tagastamise eest kui:

  • said vale toote või
  • said kahjustatud toote

Tagastusaadress:

Shingyo
Elzepas 88
6662 XB Elst
The Netherlands

(Palun veenduge, et saate kindlustuskaitse toote täielikus väärtuses, sest me ei vastuta transiidi käigus tekkinud kaotuste või kahjude eest).